Welcome to Rara Rockafella empire ! Be nice here :') Follow or Dashboard

I hate You !


 

I hate You ! 

dulu aku suka sangat dekat kau tapi sekarang aku dah mula benci dekat kau tatahu laa kenapa kan tiba'tiba jaa aku dah mula benci dekat kau . aku tatahu laa kenapa aku tak boleh tengok muka kau ,sebab aku mesti ingat masa kita happy dulu tapi sekarang jangan laa aku nampak muka kau . aku rasa nak bagi jaa sebiji penumbuk dekat kau . kau tahu tak sebab kau laa aku rasa diri aku nie macam orang bodoh jaa sial laa ! aku malas laa nak malu kan kau pulak , nnti ada yang bagi tahu mama kau kan ? tapi aku sabar jaa lagi malas nak gaduh kan sebab bende yang boleh settle :) takpe laa aku nie budak baik bukan macam kau sikit tak jahat nyee . aku selalu tengok jaa peragai kau . kau pikir diri kau tuu dah cukup sempurna and dah cukup bangga semua orang suka kat kau . tengok laa kalau semua orang tahu kau nak guna'guna kan membe'membe kau jaa mampus laa kau kat situu :D ala aku lupa kau kan hot dekat mana'mana jaa kalau kau pergi semua orang kenal kau takde yang tak kenal kau kan ? aku nak tanye kau nie kenapa kau macam tak puas hati jaa dengan geng aku . apa geng aku buad dekat kau apa salah geng aku dekat kau . pasal bende bodoh tuu kau nak salah kan geng aku yang buad , wehh TALK TO MY HAND laa kawan ! kalau aku hilang sabar nnti mati laa kau . aku malas laa nak tulis nama kau kat sini nnti ada yang mulut rupa macam pantek kan ! 



No comments:

Post a Comment