Welcome to Rara Rockafella empire ! Be nice here :') Follow or Dashboard

VANILLA TWILIGHT =)


VANILLA TWILIGHT <3

#kenapa kita tak boleh sentuh bintang di langit ? mesti bestkan kalau kita boleh pergi ke bulan and sentuh bintang <3 grr aku nak sangat pergi ke bulan :) HAHA . mimpi jaa lebih mana boleh pergi ke bulan , aku nak macam dalam gambar nie cantik sangat :) aku update sebab semalam aku termimpi yang aku pergi ke bulan . HAHA sumpah lawak :D kenapa mimpi tak boleh jadi kenyataan haa ? kalau boleh kan aku orang pertama pergi :) HEHE #tingtong setia malam mesti aku tengok langit mesti ada bintang cantik sangat ada macam'macam bentuk ada kan kan ? malam nie aku nak tengok laa mesti cantik aku nak pergi ke bulan woot woot ^^ bintang bercahaya cantik laa boleh tak aku nak pergi ambik ? tapi semua tuu mimpi jaa takde sape yang boleh pergi ke bulan kan ? bila aku tension ke bad mood ke msti aku tngk bulan and aku rasa tenang jaa , bulan jaa yg boleh hilang kan rasa tension aku <3 THE STARS LEAN DOWN TO KISS YOU AND I LIE AWAKE AND MISS YOU  <3

No comments:

Post a Comment