Welcome to Rara Rockafella empire ! Be nice here :') Follow or Dashboard

WHY YOU MAKE ME CRY :')


You Make Me Cry Bie :'(

#Setiap malam aku mesti menangis sebab kau tatahu laa kenapa ? hmm aku rasa aku dah sayang kau lebih sesangat kau tahu tak :') Setiap malam aku mesti fikirkan kau sebab aku takut kehilangan kau :'( Kau mesti tak sayang aku kan ? tapi aku sayang kau sangat sangat aku tak boleh tidur kalau aku tak dengar suara kau tahu takk . Walaupun kau selalu buad aku sakit hati , bad mood , tension tapi aku tetap sayang kau dan setiap hari setiap malam aku asyik marah kau jee tak tentu pasal kankan ? Tapi kita selalu bergaduh kankan tak berhenti henti bergaduh yee . Selalu kalau kita bergaduh mesti sebab aku kankan ? hmm aku sayang kau laa kedekut punya budakk :'D Hee aku happy sangat walaupun kita jarang jumpe text pun jadi laa kan . kau kalau buad ayat tuu boleh tak jangan bagi aku cair lepas tuu mula laa aku nak menangis kalau bace ayat kau yang indah tuu :* muuuuahhhhh sikit PEDOT <3 Sape rampas kau dari aku tahu laa akibat yee sape nak rampas kau dari aku langkah mayat aku dulu baru bolehh sebab aku terlampau cintakan kau #cewahhh ayat aku :') air mata aku untuk kau jee aku  tak boleh menangis sebab orang lain aku boleh menangis sebab kau tatahu laa kenapa . aku sayang kau lebih dari ex-ex aku yang macam LANCAUUU uhh ! nasib baik kau dah mengaku depan aku sebab dulu kau  PLAYBOY ^^ Sekarang tak kan aku tahu sebab ape sebab kau sayang dekat aku sorang jee betul tak ? #batak perasan yee kau nie rara ='= Kau suke sangat bagi aku marah tapi aku sabar sebab aku sayang kau . FUCKK malam nie memang aku TENSION sesangat sebab kau buad peragai pulak dengan aku :'| kalau salah kau jee mesti kau nak marah aku tatahu laa sebab ape kan ? aku dah laa jenis sensitif tak boleh kena marah sikt kan aku dah menangis :'( malam nie memang aku menangis teruk giler sebab kau marah aku and kau buad peragai lepas tuu kau nak marah aku (2.11.2011) malam nie paling bermakne sekali sebab aku menangis teruk giler babi yee sebab aku dengan dia bergaduhhh :')  BIE ILOVEYOU MY SUPERMAN <3 okayy laa sakit tangan aku taip panjang panjang nie yang penting aku sayang sangat sangat dekat MUHAMAD FIRDAUS BIN MUHAMAD AZMAN (kedekut) :*

No comments:

Post a Comment