Welcome to Rara Rockafella empire ! Be nice here :') Follow or Dashboard

MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK ^^


RAMADHAN AL-MUBARAK <3

#hari ini dah start puasa rasa sekejap jaa dah puasa kan ? takpe laa mesti best laa puasa perut pun rasa lapar . haha ! puasa'puasa jugak besok aku ada exam laa :'( boleh pulak lupa adoyy ! bulan puasa pun ada exam macam mana tuu . macam mana laa aku nak jawab dalam keadaan lapar and dahaga , takpe kalau aku boleh buad aku boleh buad punya (eceh) . yang aku tak sabar'sabar tuu petang karang boleh pegi pasar ramadhan laa boleh beli macam'macam yang ada dekat pasar ramadhan tuu <3 bila tengok kuih-muih tuu rasa nak makan sekarang jaa :) haha jangan'jangan ingat puasa laa rara O.o boleh ke aku puasa penuh nie . errr malas laa aku nak ganti nanti . grr ! kalau sape yang trial tuu mesti tension kan kan ? dah laa puasa lepas tuu nak trial pulakk uhh . lepas puasa pulak raya itu laa hari'hari yang aku nantikan boleh dapat duet raya dari sendara'mara laa mesti banyak punya laa . haha ! semalam mmng bnyk giler aku makan semua yang aku nak makan aku dah makan pun . huhu lepak dengan kawan'kawan best laa semlam gelak rasa nak pecah perut pun ada :D HAHA ! jangan ada yang mati kelaparan sudah laa takut masuk berita pulak seorang remaja mati kerana kelaparan >.< itu mmng aku terkejut laa buka 24 jam tak makan kan ? masa sahur tak bangun ke ? haha . APA'APA PUN SELAMAT MENYAMBUT RAMDHAN AL-MUBARAK <3

No comments:

Post a Comment