Welcome to Rara Rockafella empire ! Be nice here :') Follow or Dashboard

JANGAN NAK JEALOUS (:


JANGAN NAK KUTUK AKU LAGI BOLEH TAK ?

.okayy sekarang nie gua cakap baik'baik dengan lu tapi asal lu buad taik belakang gua nie babi ! sorry laa girl bulan puasa nie tak baik nak gaduh . face to face lepas tuu cakap baik'baik laa gua taknak gaduh'gaduh nie dosa :) sekarang nie gua tatahu sape yang buad cerita pasal gua nie ? sedap jaa mulut lu cakap gua pakai singlet sebab nak tunjuk tetekkan ? pukimak laa lu kalau gua nak tunjuk baik gua bagi jaa terus sial ! lu sedap mulut jaa cakap macam tuu kan ? gua tahu lu JEALOUS dengan gua sebab lu kena pakai tudung pegi mana'mana jaa ^^ dah gua tatahu laa kenapa lu tak puas hati sama gua ? girl jangan laa macam nie lu nak kutuk gua boleh tapi jangan laa nak cerita dekat semua orang yang gua nie nak pakai singlet saja jaa nak tunjuk tetek dekat orang MOTHER FUCKIR laa ! hari isnin sett face to face okayy jangan nak lari pulak lu bawak geng lu gua bawak geng gua :) geng lu dengan geng gua , geng gua ramai lagi lu berani ke nak face to face dengan geng'geng gua jangn nak nangis bagi tahu mak lu sudah laa ! gua tak suke minah macam tuu kira baik laa gua tak jumpa lu harituu kalau gua jumpa lu harituu dah arwah laa lu ! sekarang nie gua tak kesah laa lu ada abang kaa lu ada kakak kaa gua sikit tak takut maa ^^  sudah laa kita settle hari isnin nie gau tak sabar  laa nak jumpa lu <3 KBYEE BAIK LU PEGI SEMBAHYANG LAA O.o

No comments:

Post a Comment